۷ عادت صبحگاهی که شما را تبدیل به سوپرمن می‌کند

 ۷ عادت صبحگاهی که شما را تبدیل به سوپرمن می‌کند

چه می‌شود سوپرمن خودتان باشید؟ منظورمان این نیست که صبح‌ها به سرعت برق و باد وارد حمام شوید و کامل و مرتب آماده شروع روزتان باشید، نه. در مورد احساس قدرت فکر کنید! این ۷ عادت صبحگاهی را به مدت یک هفته امتحان کنید و برای رسیدن به شگفت‌انگیزترین نتیجه آماده باشید.

۱. زود بیدار شوید

هنگامی که آن ساعت زنگ‌دارتان زنگ می‌زند، از رختخواب بلند شوید! هیچ بهانه‌ای نیاورید و فقط از جای‌‌تان بلند شوید. بدون تعلل. خیلی ساده پاها را روی زمین قرار دهید! آیا همیشه از این شکایت داشته‌اید که روزهای‌تان ساعات کافی ندارند؟ بسیار خب!‌ حالا مشکل حل خواهد شد.

۲. تخت‌تان را مرتب کنید

خوب می‌توانید کمی برای خودتان دلسوزی کنید! همه می‌دانیم که بیرون آمدن از تخت سخت‌ترین قسمت روز است. اما حالا که ملحفه‌ی روی تخت در اوج به هم ریختگی است، بهتر است لطفی به خودتان کرده آن را مرتب کنید. دو مزیت بزرگ در این کار وجود دارد. اولی این است که شما روزتان را با تکمیل یک کار شروع کرده‌اید، هورا!! دومی این‌که آخر روز که کارتان تمام می‌شود و به خانه برمی‌گردید با یک تخت مرتب و تمیز روبرو خواهید شد!

۳. کمی ورزش کنید

حالا که پاهای‌تان با زمین برخورد کرده‌است، چرا خم نشوید و دستان‌تان را به آن‌ها پیوند ندهید؟ مطمئناً انجام یک ست کامل پوش-آپ اجباری نیست، اما باید نوعی ورزش را انجام دهید. حتی اگر تصمیم بگیرید این کار را به مدت بیش از پانزده دقیقه انجام ندهید، باز هم به عادتی بسیار سالم و تاثیرگذار تبدیل خواهد شد. این کار همچنین به شما انرژی خوبی برای آغاز روزتان خواهد داد!

۴. دوش بگید

یک دوش آب گرم آرامش‌بخش؟ چرا که نه؟ شما سزاوار چنین چیزی هستید! قبل از بیرون رفتن از در، یک دوش سریع بگیرید و تمیز و خوش‌عطر شوید. اگر داخل حمام متوجه شدید که ناخودآگاه زیر آواز زده‌اید، تعجب نکنید! بعد از ورزش سطح اندورفینی که در بدن‌تان آزاد می‌شود، افزایش یافته و حال خوش و مثبتی به شما داده‌است. حالا حسابی سرحال و در عین حال خوش عطر و بو شده‌اید! و پرطراوت برای آغاز یک روز تازه!

۵. صبحانه بخورید

هر ابرقهرمانی باید غذا بخورد! و صبح را ببینید، صبحانه در منوی غذاها به چشم می‌خورد. هرچند تمایل داریم به شما بگوییم که صبحانه “مهم‌ترین وعده غذایی روز” است، اما مطمئنیم که شما هم مادر داشته‌اید و این را خوب می‌دانید. بنابراین، در عوض به شما می‌گوییم که خوردن صبح باعث کاهش اشتهای شما در طول روز خواهد شد، و همچنین انرژی زیادی به شما می‌بخشد!

۶. اهداف‌تان را تنظیم کنید

سوپرمن بدون هدف به چه دردی می‌خورد؟ البته که قرار نیست نجات یک زن را از ماشینی که غرق شده، در لیست اهداف روزانه‌تان قرار دهید، اما باید درمورد چیزهایی که می‌خواهید در طول روز به انجام برسانید، فکر کنید، و سپس آن‌ها را روی کاغذ بیاورید. وقتی می‌دانید قرار است چه کاری انجام دهید، بهره‌وری‌تان افزایش چشم‌گیری خواهد داشت به حدی که خودتان هم متحیر شوید!

۷. یک ساعت زنگ‌دار تنظیم کنید

“اما من که تازه از خواب بیدار شدم!” بله، می‌دانیم، اما این ساعت زنگ‌دار با زنگ صبح‌های معمول شما کاملاً متفاوت است. شما باید یک ساعت زنگ‌دار برای شب تنظیم کنید. “این دیگر چیست؟” خوب، بسیاری از ما دیرتر از چیزی که باید به رختخواب می‌رویم و دلیل انجام این کار معمولاً کاملاً مسخره است. خواه یکی دو ساعت از زمان‌مان را در فیسبوک و دیگر رسانه‌های گروهی بگذرانی، و خواه به دنبال اطلاعاتی در مورد فلان غذا یا رستوران مورد علاقه‌مان باشید، به هر حال می‌دانیم که همه این‌ها بعدا هم قابل انجام است و بهترین کار کنار گذاشتن گوشی و استفاده از زمان برای یک خواب و استراحت کامل است! بنابراین برای زمانی که می‌دانید باید در رختخواب باشید، یک ساعت زنگ‌دار را تنظیم کنید.

پایان!

تبریک می‌گوییم! به این ترتیب شما ۷ عادت صبحگاهی فوق‌العاده را برای تبدیل شدن به سوپرمن به دست آورده‌اید. فکر می‌کنید فردا دوباره می‌توانید این کار را انجام دهید، و برای باقی هفته هم روی این برنامه بمانید؟ مطمئناً می‌توانید، اما ابتدا باید ساعت زنگ‌دارتان را تنظیم کنید … آن هم برای دو بار در روز!

shabake_admin

مطلب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *